Prăjitură de post

– Tocinei

  Aseară așa m-a luat un dor de gătit încât mi-am petrecut cam mult timp în bucătărie.M-a tot bătut gândul să fac niște tocinei,căci îmi era dor și nu știam când să-mi găsesc timpul și cum să-i fac. Dar iată că aseară am avut inspirație și am ,,inventat,, o nouă rețetă.

Avem nevoie de :

– Cartofi

– Zahăr

– Mere

– Sare – un vârf de cuțit.

– Stafide

– Esețe – rom

Pentru glazură – cacao,apă,zahăr pudră și ulei – se fierb impreuna.

– Pe deasupra presărăm fulgi de porumb.

Mod de lucru

– Curățăm cartofii,îi dăm pe răzătoare – cu orificii obișnuite,nici prea mari,dar nici prea mici.Îi stoarcem puțin de zeamă(să nu fie prea zemoși) ,adăugam zahărul,esența de rom,praful de sare și adaugam făina cât încape(nici prea multă,nu vrem să facem aluat) și lăsam si puțină zeamă în cartofi.

– Luăm o tavă,o ungem cu ulei – sau punem hârtie de copt,după caz. Introducem amestecul obținut,așezăm în tavă iar apoi adăugăm stafidele. Pe deasupra dăm pe răzătoare câteva mere.

– Dăm la cuptor. După ce s-au copt tocineii, adăugam glazura și presărăm câtiva fulgi de porumb.

– Se servesc calzi alături de un pahar de suc! Poftă buna!

DSC05258

DSC05262

DSC05254

4 gânduri despre &8222;Prăjitură de post&8221;

Lasă un răspuns

