Clatite si zapada

Se pare ca dupa atata vreme rea,astazi  a mai iesit putin si soarele.Cerul a fost mai senin si temperaturile au mai crescut.A fost un inceput de primavara frumos,bine nu chiar,adica serios vorbind ,primavara e putin cam departe.E abia 11 ianuarie… dar macar partea buna e ca pot visa 😀 !

Ceea ce parea o zi posomorata,si lipsita de insemnatate s-a dovedit a fi una plina.Am avut musafiri,mi-am retusat camera,am facut putina curatenie,am fost la cumparaturi alaturi de o prietena.Nici nu am simtit cand a trecut ziua!Cam asa se intampla cand faci lucrurile pe fuga ;cel putin am avut alaturi persoane dragi mie.

Mai spre seara am avut pofta de niste clatite.Si am lasat relaxarea si invatatul ( ca deh,vine sesiunea) si mi-am satisfacut pofta.M-am echipat ,mi-am pregatit cele necesare gatitului si am pus niste muzica mai vesela pe fundal,imi era dor sa ascult si altceva decat piese monotone.Asadar,cu melodii pline de viata pe fundal am gatit 2 ore clatite.Cred ca la un moment dat eram prea cuprinsa de atmosfera melodiei caci dansam in timp ce gateam…si am observat cam vreo 3 vecini din blocul de vis-a-vis privindu-ma cam fix.Am inchis geamul si mi-am continuat activitatea.

Am depasit portia mea si am facut pentru toata lumea ceva bun.

DSC04968

Rezultatul a fost unul asteptat ,iar fetele au fost incantate.

DSC04978

Mai spre seara,cand obosisem de la atatea clatite si m-am hotarat sa reduc putin volumul la muzica am zarit ca afara cerul cernea fulgi marisori de zapada.S-a zis cu primavara mea … .

P.S – Postarile mai serioase revin dupa sesiune. Va pup!

Lasă un răspuns

