Un nou inceput

Buna dragi cititori. A trecut multa vreme de cand nu am mai scris nimic. Iar s-a repetat istoria.Inca de la examenul de bacalaureat toata atentia si concentrarea mea s-au dus pe invatat,apoi in timpul ramas dupa pe munca,apoi pe studiat din nou la facultate… si tot asa.Au fost destule lucruri ce mi-au captat timpul si m-au tinut departe de voi,de mine.Lucruri si persoane ce au primit mai mult decat era necesar si nu au meritat efortul. Stiu,acestea nu sunt motive solide; si nu sunt demne de voi,cititorii mei.

Dar trebuie sa recunosc ca mi-a lipsit acest loc.Mi-a lipsit foarte mult.Din cauza faptului ca nu am mai notat aici nimic,am reusit sa ma inchid in mine mai mult,si asta nu e o reusita.Dar ma aflu astazi aici deoarece ceva in mine ma impulsioneaza sa scriu din nou,si sa incep un nou capitol in spatiul virtual.Si de data aceasta voi fi sincera. Nu stiu exact cat de des imi voi asterne gandurile aici,piedici sunt felurite si nu contenesc sa apara mereu si mereu altele insa voi incerca cat voi putea sa imi mentin postarile daca nu la zi,atunci la saptamana.Pentru ca am nevoie sa ma regasesc din nou,sa ma avant intr-o noua calatorie a gandurilor si cuvintelor,a povestilor si a unei lumi noi,cine stie … .Insa pentru a pasi intr-o alta dimensiune si pentru a avea succes am nevoie de voi.Pana in prezent am inteles si am aflat prin intermediul propriilor mele experiente ca impreuna totu-i mai usor.Sper ca si de acuma sa ma bucur de prezenta voastra,ca si pana in momentul de fata si cu ajutorul vostru  sa depasesc tot ce-i mai dificil.

Va multumesc!

sad-doll-blonde-big-eyes-t2

Lasă un răspuns

