Dragostea ce n-a fost sa fie…

Zilele trecute cercetand internetul – plin de lucruri variate,am descoperit un fir al unei povesti ce mi s-a parut interesante si triste si am decis sa il dezvolt.Sper sa va placa  !

,,Oamenii ce vor citi aceasta poveste vor crede ca am gresit,si inteleg acest lucru.Totusi,asta nu m-a oprit sa ma indragostesc de unul dintre studentii mei.

Aveam 25 de ani cand am inceput sa predau in liceu.Predam limba ucraineana.Era primul meu an de profesie,in liceu si eram foarte stresata.Cand am aplicat pentru job,mi-au spus ca eram prea tanara si neexperimentata.Oricum,ei aveau mare nevoie de un profesor si m-au angajat.In prima zi un grup de baieti au intrat in clasa razand galagios batand palmele (hi5).Le-am spus de cateva ori sa se aseze in timp ce asteptam in fata clasei ca toti sa ajunga si sa se aseze in banci.Cand am repetat a treia oara unul dintre baieti m-a fixat cu privirea si continua sa ma priveasca.Fata sa era plina de surprindere.Apoi a privit la ceilalti baieti si le-a spus sa se aseze.M-am simtit putin cam jenata de modul in care ma privea.Mai tarziu am aflat ca numele sau era Landon.El era un student mai vechi ce trebuia sa participe la un curs de limba straina pentru a absolvi.Landon era unul dintre baietii din echipa de inot si era foarte frumos.Fetele „roiau” in jurul lui.In prima saptamana de scoala,am simtit ca il tratez diferit.Era foarte serios la ore si chiar daca fetele din clasa il provocau el nu le dadea atentie,si acest lucru m-a surprins.

Timpul a trecut rapid si in curand se sfarseau 2 luni de predare.Intr-o zi,a lipsit la un test si a trebuit sa ii dau un test de completare.I l-am dat dupa ore.A stat tacut in banca si a rezolvat testul in 15 minute.Dupa care s-a oprit si se uita la mine.L-am intrebat daca s-a intamplat ceva si raspunsul lui m-a socat.

,,Domnisoara S,nu te deranjeaza felul in care acei baieti iti vorbesc?”.Pentru un minut nu am stiut ce sa raspund.Apoi am spus:

,,In ce fel?”

,,Glumele lor.”

Baietii din clasa mereu glumeau cu mine spunandu-mi ca sunt prea tanara pentru a fi o profesoara.Eu nu ma consider frumoasa dar trebuie sa recunosc ca sunt destul de atractiva si foarte diferita de ceilalti profesori.Nu numai ca eram cea mai tanara,dar ma imbracam si diferit de asemenea,elegant.Am raspuns spunand:

,,Nu au vorbit serios si nu m-a afectat.Stiu ca se prosteau doar.”

Am continuat sa vorbim pentru o vreme pana mi-am amintit ca el trebuia sa isi termine testul si am spus:

,,Termina-ti testul,se face tarziu.”

Landon a zambit si a spus : ,,Am terminat!”

,,Serios?”Am raspuns eu surprinsa.A luat nota maxima pe acel test.

Dupa acea zi Landon a inceput sa stea dupa ore pentru ajutor in plus,afirmand ca are nevoie de mai multa pregatire.Ramanea ultimul in clasa si plecam impreuna la locul de parcare.Vorbeam despre multe lucruri si adesea glumeam.Dupa acea zi prietenii din clasa lui nu au mai glumit cu mine asa mult.

A trecut ceva timp si intr-o zi primesc un apel de la birou.Mi-au spus ca au ceva pentru mine si m-au rugat sa trimit un student sau doi sa ridice acel ceva.Am spus da si am trimis un baiat si o fata.Fata s-a intors cateva minute mai tarziu zambindu-mi si mi-a spus sa-mi inchid ochii.Am protestat o vreme.Am auzit un zgomotos : „Aduceti inauntru!” si ,,Deschide ochii!” si de asemenea „Waaw,waaw…”.Cand mi-am deschis ochii am zarit un buchet urias de trandafiri.La acel moment am crezut ca sunt probabil 50 de trandafiri.Dar am aflat mai tarziu ca erau doar 26,pentru ca era aniversarea mea de 26 de ani.Era un plic in varful acesteia si cand l-am deschis am recunoscut scrisul lui Landon de indata.Am rosit si cand m-am uitat la  el zambea si mi-a facut cu ochiul.

A ramas dupa ore si mi-a urat :

,,La multi ani domnisoara S!”.Am rosit din nou si i-am spus:,,De ce ai facut asta?”

,,Pentru ca e ziua ta.”A vrut sa plece inspre usa si am intrebat:,,De ce la scoala?”

El s-a intors,avea un zambet larg pe fata si mi-a raspus:,,Am vrut sa asigur restul baietilor ca tu deja ai pe cineva in viata ta.”Dupa asta a plecat din clasa.

Timpul se scurgea cu repeziciune.El continua sa vina la mine dupa ore si vorbeam.Stiam ca gresesc dar nu ma puteam opri.Cand i-am spus sa nu mai vina pentru ca nu mai avea nevoie de ajutor suplimentar mi-a spus: ,,Dar am nevoie de tine!”

Cumva a reusit sa faca rost de numarul meu de telefon si a inceput sa-mi trimita mesaje.Imi trimitea mesaje in clasa unde se aflau si ceilalti studenti.Odata,am izbucnit in ras cand mi-a trimis ceva amuzant.Studentii m-au privit nauciti.

In curand m-a invitat la o intalnire si am spus da.Am mers in afara orasului la ski si atunci m-a sarutat prima data.Din pacate fericirea nu a durat mult.

Peste putin timp studentii au inceput sa ne barfeasca.Un baiat a spus ca l-am tratat pe Landon diferit.Multe zvonuri au inceput sa zboare prin campus.Ne-a fost foarte greu si pana la urma am mers la directoare si i-am povestit totul.Ea mi-a raspuns:,,De asta m-am temut de la inceput.Nu am vrut sa te angajez din cauza experientei ci din cauza faptului ca esti atat de tanara.”A urmat prin  a spune ca este o modalitate de rezolvare.

Landon a fost schimbat de la orele mele.Intreaga scoala si prietenii sai au inceput sa ma priveasca ciudat.El incerca sa imi vorbeasca.A creat scene ce au cauzat aparitia altor zvonuri.Nu stiam ce sa fac.Am participat la o sedinta recenta la scoala si inainte de a se tine sedinta mi-am spus mie insumi ca voi demisiona.Apoi le-am spus-o si lor chiar daca nu era bine sa plec de la scoala fara un inlocuitor,aceasta era cea mai buna alegere.Ei au fost multumiti de demisia mea si m-au asigurat multumiti ca nu va fi nici o problema si ca vor gasi imediat pe cineva sa ma inlocuiasca.M-am asteptat la un raspuns de genul.Cativa colegi aveau lacrimi in ochi dar si eu plangeam.Am parasit scoala de indata.Am avut o buna recomandare de la scoala, dar directoarea m-a sfatuit ca o prietena sa incep sa predau la scoala de mijloc – gimnaziul ,ca mai apoi sa progresez la celelalte nivele.I-am zambit pur si simplu.M-a imbratisat si a inceput sa planga.Imi spunea ca viata nu e corecta.

In doua saptamani m-am mutat.Landon a incercat sa ma contacteze.Mi-a lasat mesaje si am simtit ca mor cand le stergeam.Nu voiam sa fiu influentata de ele si am refuzat sa ma intalnesc cu el.Dupa ce am plecat,proprietarul casei unde am locuit m-a sunat si mi-a spus ca era o scrisoare in casuta postala pentru mine.I-am dat noua mea adresa si am primit scrisoarea in 3 zile.Era o scrisoare de la Landon.Mainile imi tremurau,dar am continuat sa o deschid si sa o citesc.A scris ca ma iubeste si ca nu va mai iubi niciodata alta persoana cat m-a iubit pe mine,pentru ca inima sa e cu mine pentru totdeauna.Si-a cerut scuze pentru ca mi-a creat probleme si mi-a trimis o poza cu noi zambind in momentele fericite.Am plans zile intregi.Mi-am luat vacanta restul anului si am inceput sa lucrez anul viitor ca o profesoara in gimnaziu.

Anii au trecut.Nu m-am putut intalni cu alt baiat chiar daca erau multi interesati.Am inceput sa devin o persoana rece.

Patru ani au trecut si un prieten vechi de la scoala lui Landon se pregatea sa se casatoreasca.Mi-a cerut sa ma reintorc si sa-i fiu domnisoara de onoare.M-a speriat gandul de a-l reintalni.Totusi,am mers.Cumparam rochiile pentru nunta cand o tanara de 20 de ani ne-a intrebat daca avem nevoie de ajutor.Am privit-o mai atenta si am recunoscut-o.Era una dintre fostele mele eleve.Incercam sa-mi amintesc numele ei in timp ce ma uitam la ea,si ea s-a apropiat spunandu-mi:,,Domnisoara S.?”

Am inceput sa vorbim despre viata ei si eu i-am povestit cateva ceva despre mine.Conversatia s-a oprit dintr-o data si ea m-a intrebat:,,Nu vrei sa stii despre Landon?”Am privit-o si ea a continuat.

,,Dupa ce a fost schimbat de la ora dvs,era foarte stresat si voia sa iti vorbeasca si ne tot ruga sa iti trimitem scrisori.Totusi,au trecut decat doua zile si urmatorul lucru aflat e ca vrei sa pleci.El a fugit catre clasa ta auzind ca esti la scoala si nu te-a gasit,apoi a plecat la birou dupa tine,lucru care a fost in van.Avea o fata atat de trista in timp ce te cauta,nu cred ca voi uita vreodata acea privire… .Dupa aceasta nu a mai mers la ore.Intr-o zi,cati baieti au inceput sa vorbeasca urat despre tine.A sarit pe ei si i-a batut foarte rau.Singurul lucru ce l-a salvat au fost notele bune de la orele vechi.Am absolvit si am auzit ca s-a inrolat in armata.In timpul verii inainte de a se inrola petrecea foarte mult si a devenit obraznic.A devenit foarte implicat in armata si aproape isi facea o cariera.Cu jumatate de an in urma am aflat ca a fost omorat in Iraq.Ceremonia de ramas bun a fost uriasa si toata lumea plangea si spunea ca le vine greu sa creada ca s-a dus.Cateva persoane vorbeau despre voi.Unul dintre prietenii sai a spus ca Landon a avut dreptate cand a spus ca tu ai fost prima si ultima sa iubire.’’

Fata plangea cand si-a terminat povestea.Lacrimile au inceput a curge pe obrajii mei incontrolabil.Am plans zile intregi,si am fost deprimata saptamani.Prietenul meu si-a gasit o alta domnisoara de onoare si m-a sustinut mult.

Doi ani au trecut de cand am intalnit acea fata.Stau singura acum cu 26 de trandafiri si o fotografie de-a lui Landon cu mine.Am simtit nevoia sa plang dar nu mai am lacrimi.Am multe regrete acum pentru ca nu am luptat pentru dragostea mea,ca nu am protejat-o,ca nu am sustinut-o cum a incercat Landon.Pur si simplu am renuntat la el si dragostea noastra.Lacrimile incep a curge necontenit pe obrajii mei pentru ca stiu ca nu voi mai iubi niciodata precum l-am iubit pe el.”

 

5 gânduri despre &8222;Dragostea ce n-a fost sa fie…&8221;

  1. Sebastian zice:

    E prima data cand citesc blogul tau si mi-a atras atentia acest text, sper ca povestea sa nu fie adevarata sau inspirata din fapte reale ! E atat de trista… Acum imi vine in minte un vers din melodia lui Sore -Inima: ” Asculta-ti inima, inima, daca nu vrei sa ajungi prizioner in viata ta ! „

  2. Deby.ro zice:

    Sincer povestea in sine m-a miscat, dar pentru ceva ce iubesti lupti, asa ca , cu parere de rau, dar asta nu se numeste dragoste ci „lasitate” 🙂 Daca chiar simtea ceva acolo si nu doar cuvinte.. era diferit, fie ea profesoara de 26 de ani si el studentul ei, trecea peste tot. Dar s-a multumit sa plece, sa fuga..
    ! Apropo, eu sunt Deby, daca vrei si iti face placere te astept la concurs:D

    • Kate zice:

      Buna Deby,da … mare lasitate. Eu sunt Kate,si imi pare rau ca nu am putut sa-ti raspund mai curand la comentariu,dar sunt prinsa cu treburi si nu ajung prea des la blog.
      Multumesc pentru invitatie,ti-as fi onorat-o daca as fi intrat la momentul potrivit pe aici! :*

Lasă un răspuns

