Fotografii – natura si pisici

Si ca tot v-am povestit eu despre natura in postarile mele recente,mi-am facut timp in dimineata asta sa o surprind cum trebuie.Ca de vorbe sunteti satuli probabili,aveti nevoie si de „probe” mai lamuritoare care sa ateste realitatea(sa stiti ca eu nu mint).

DSCN6482

DSCN6486

 

DSCN6486

DSCN6488

DSCN6489

DSCN6495

DSCN6497

 

 

 

 

 

 

 

DSCN6550

DSCN6520

DSCN6522

DAKOTA

 

 

4 gânduri despre &8222;Fotografii – natura si pisici&8221;

Lasă un răspuns

