Sunete pe banda –> Bruno Mars – When I was your man

Zilele precedente mi-am aruncat o privire pe youtube,cautand ceva melodii noi.Privirea mi s-a oprit pe o noua piesa de-a lui Bruno Mars – When I was your man (Cand eram barbatul tau) . Este o melodie linistita,armonioasa si usor trista.In ea se regaseste o poveste relativ sfasietoare,intensa.Cuprinde regretele unui baiat ce a esuat lamentabil in dragoste,si care acum isi dezvaluie sentimentele,trairile in fata lumii si mai ales in fata Ei.Pe ritmul lent al operei el isi expune „intamplarea amara” cu ajutorul vocii sale usor tremurande,pline de pasiune si suferinta.E o adevarata simfonie de note ce se imbina perfect cu sunetul glasului artistului trecand de pe un portativ pe altul intr-o stare anosta.Protagonistul este profund implicat in discursul melodios oferit ei,explicand clar motivele ce l-au impiedicat in a-i fi alaturi si in a o iubi,ajungand in anumite pasaje ale cantecului chiar sa isi adune toate fortele intr-un strigat de durere,ca mai apoi sa sfarseasca printr-o voce calma,amplificandu-si starea de agonie.

La o prima ascultare nu pare o melodie atat de frumoasa incat sa iti capteze atentia si sa te determine sa o reasculti.Insa,daca zabovesti putin asupra ei si asculti cu atentie linia melodica si versurile sigur vei fi prins in firul ei.

Parerea mea?!

Imi pare un cantec superb si consider ca ar trebui sa-l ascultati si voi,merita!  🙂

Versurile in ROMANA :

Acelasi pat, doar ca acum pare mai mare
Cantecul nostru e la radio, dar nu mai este la fel
Cand prietenii nostri vorbesc despre tine nu fac decat sa ma sfaşie
Pentru ca mi se rupe sufletul cand iţi aud numele
Cam asta este povestea noastra, uh, uh, uh …

Hmmm, prea tanar, prea prost sa realizez
Ca ar fi trebuit să-ţi cumpar flori, sa te ţin de mana,
Ca trebuia sa-ţi daruiesc tot timpul din lume cand am avut ocazia,
Sa te iau la orice petrecere pentru ca tot ceea ce vroiai sa faci era sa dansezi,
Acum puiul meu danseaza, dar cu altcineva…

Mandria, egoul, nevoile mele şi egoismul
Te-au făcut atat de puternica incat sa vrei sa ma paraseşti
Niciodata, niciodata nu voi sterge mesajele noastre din arhiva
Care ma bantuie de fiecare data cand inchid ochii
Cam asta este povestea noastra, uh, uh, uh …

Hmmm, prea tanar, prea prost sa realizez
Ca ar fi trebuit sa-ţi cumpar flori, sa te ţin de mana
Ca trebuia sa-ţi daruiesc tot timpul din lume cand am avut ocazia,
Sa te iau la orice petrecere pentru ca tot ceea ce vroiai sa faci era sa dansezi
Acum puiul meu danseaza, dar cu altcineva…

Desi doare, am sa fiu primul care va spune ca a greşit
Oh, ştiu ca probabil acum este prea tarziu
Sa încerc sa-mi cer scuze pentru toate greşelile pe care le-am facut,
Dar as vrea sa ştii ca
Sper ca el să-ţi cumpere flori, sper sa te ţina de mana,
Sa-ţi acorde tot timpul din lume cand are ocazia,
Sper ca te ia cu el la orice petrecere, pentru că imi amintesc cât de mult iţi placea sa dansezi
Sper ca face toate lucrurile pe care ar fi trebuit sa le fac când eram al tau…
Sper ca face toate lucrurile pe care ar fi trebuït să le fac cand eram al tau…


2 gânduri despre “Sunete pe banda –> Bruno Mars – When I was your man

Lasă un răspuns

