Placinte cu branza si miere

Ieri mi-a venit in minte sa fac ceva dulce.Ma saturasem de vechile mele retete asadar am incercat o noua reteta de placintele cu miere si branza.

Reteta :

Pentru aluat – lapte

–          Oua

–          Faina

–          Drojdie

–          Un sfert de lingurita de amoniu pentru prajituri

–          Zahar

–          Un praf de sare

Pentru umplutura : – Branza

–          Oua

–          Miere

–          Portocala rasa

Mod de lucru

DSCN6449

Intindem o fasie de aluat ,adaugam umplutura in mijloc,impachetam ca in cazul unei placinte normale sau cum doriti (eu le-am impachetat ca in cazul trandafirilor cu nuca),si inainte de a le baga la cuptor le ungem cu putin ou.

Dupa ce le scoatem le dam cu miere de albine si presaram pe deasupra cu nuca de cocos sau nuca.

DSCN6471 DSCN6465

Pofta buna!

 

Lasă un răspuns

