Long time no see

A trecut ceva vreme de cand nu am mai notat nimic pe aici.Din pacate rutina zilnica, treburile cotidiene si invatatul m-au impiedicat in dezvoltarea acestui mic jurnal virtual,cum imi place mie sa ii zic.Insa mi-am propus ca de astazi sa imi fac in fiecare zi putin timp pentru el si sa nu mai las treburile si grijile sa-mi incurce planurile cu privire la blog.Probleme si griji apar mereu,dar ar fi pacat sa irosesc timpul si speranta investite in el doar din cauza lor.Trebuie sa recunosc ca am dus dorul blogului si scrierii;ceea ce la inceput era doar o modalitate de a-mi petrece timpul a devenit treptat un loc special si deosebit ce dadea glas si forma trairilor ,simtirilor si pasiunilor mele.

Sper ca nu mi-ati dus dorul prea mult,voi,cititorii mei;Voi incerca si ma voi stradui sa va fiu pe plac nemailipsind atat de mult si uimindu-va cu postari cat mai indraznete !

Chibi_Pencil_cleared_byCatPlus_by_chindefu

Lasă un răspuns

