Sunete pe banda – ceea ce ne place

Astazi va voi povesti despre o melodie care pe mine m-a marcat.Probabil ca aveti cunostinta de ea ;Melodia se numeste „Un milion de cuvinte”,si este o creatie a formatiei Crush.

Ce mi-a placut la ea?!

Instrumentalul melodiei este bestial,infatisand cateva note muzicale ce danseaza pe corzile unei chitari iar la cateva secunde departare se iveste vocea cantaretei de la Crush ce completeaza ansamblul sunetelor acestei opere.

Mai concret?!

M-a emotionat teribil faptul ca infatiseaza declaratia de dragoste a unei indragostite – nu orice fel de fata indragostita ,ci una ce nu poate simti cuvintele la propriu ,pentru ca doar le vede,insa nu le si aude;Tot ceea ce aude ea e tacerea care in povestea cantecului ,alaturi de persoana iubita pare mai usor de suportat.Pana si videoclipul este in ton cu lumea vazuta de acei indragostiti – cuvintele ce alcatuiesc versurile melodiei sunt exprimate prin semne de comunicare folosite de cei ce nu pot auzi – limbajul semnelor sau cel dactil.

Ce va sfatuiesc eu?!

Ascultati melodia pana la capat.Doar asa veti putea probabil sa simtiti ceea ce simt eu si sa imi impartasiti ideile despre aceasta piesa.

Versuri

Daca ai pleca tu mi-ai lua inima
Tot ce-ar conta, tot ce-ar conta

Mi-ai lua si zilele, mi-ai lua si noptile
Mi-ar ramane doar cuvintele
Mi-ai lua si zilele, mi-ai lua si noptile

Un milion de cuvinte oo
Inima nu le simte oo
O imbratisare oo
Ma poate duce acum pana la Soare (X2)

Cuvinte .. cuvinte .. cuvinte ..
Un milion de cuvinte
Cuvinte .. cuvinte .. cuvinte ..

O clipa as vrea
Sa ascult tacerea ta
Dar cum ar suna
Tacerea in lipsa ta

Mi-ai lua si zilele, mi-ai lua si noptile
Mi-ar ramane doar cuvintele
Mi-ai lua si zilele, mi-ai lua si noptile

Un milion de cuvinte oo
Inima nu le simte oo
O imbratisare oo
Ma poate duce acum pana la Soare (X2)

Cuvinte .. cuvinte .. cuvinte ..
Un milion de cuvinte
Cuvinte .. cuvinte .. cuvinte ..

Un milion de cuvinte oo
Inima nu le simte oo
O imbratisare oo
Ma poate duce acum pana la Soare (X2)

 

Lasă un răspuns

