Diy – do it yourself

Fundite

In urma cu cateva zile m-am apucat de facut niste fundite – papioane si cleme mai concret.Le-am facut unei verisoare mai micute,m-am gandit ca i-ar place.Ei,si am avut dreptate. Le-a adorat nu ca doar i-au placut.

Iata ce a iesit :

DSCN0008

DSCN0009

DSCN0012

DSCN5911

Cum a inceput?!

Am inceput sa fac fundite pentru a-mi umple timpul,si pentru a scapa de atatea materiale ce se perindau prin saracul pod 🙂 .Apoi a inceput sa imi placa ceea ce fac.Ba chiar am facut cateva si pentru prieteni.Treptat,ceea ce a inceput ca ceva neimportant ,pentru umplerea timpului s-a dovedit a fi ceva dragut,plin de insemnatate si frumos.

2 gânduri despre “Diy – do it yourself

Lasă un răspuns

