Din seria povestirilor de viata – Aniversarea zilei de nastere

–         Poveste haioasa

In urma cu doua saptamani,era ziua mea de nastere – implineam 36 de ani ,cu toate astea nu imi pasa cine stie ce de acest lucru.

Am mers la micul dejun stiind ca nevasta mea va fi draguta si imi va ura “La multi ani”,si propabil va fi pregatit un cadou pentru mine.Uita de “La multi ani” nici macar n-a spus “Buna dimineata”.

M-am gandit … ok ,asa sunt nevestele,poate macar copii isi vor aminti.Si totusi,copii au venit si ei la micul dejun insa nu au spus nimic.

Am mers la birou simtindu-ma putin dezamagit.In timp ce mergeam inspre birou secretara mea,Janet mi-a spus “Buna dimineata,sefu,la multi ,multi ani!”

Si m-am simtit putin mai bine,cineva si-a amintit.A functionat pana dupa masa.Apoi Janet mi-a batut in usa si a spus: “Stii,este o zi asa de frumoasa,si este si ziua ta.Haide sa mergem sa luam pranzul,doar tu si eu.”

Mi-am spus : “Asta e cel mai bun lucru pe care l-am auzit astazi.Sa mergem!”

Am mers sa luam  pranzul.Nu am mers unde mergem de obicei;am mers la tara intr-un loc mai privat.Am baut doua martini si ne-am bucurat de timpul petrecut impreuna.

Pe drumul de intoarcere la birou,mi-a spus: “Stii ,este o zi asa de frumoasa.Hai sa nu ne intoarcem la birou,ce zici?”Am spus “Ok”.Ea a spus “Haide sa mergem la apartamentul meu.”

Dupa ce am ajuns la apartament mi-a spus “Sefu,daca nu te superi,ma duc sa ma schimb.”

“Sigur,dute.”Am raspuns excitat.Si eram entuziasmat gandindu-ma ca astazi e ziua mea norocoasa.

S-a dus in dormitor si dupa sase minute ,iese cu un tort urias,urmata de sotia mea,copii mei,si sute de prieteni toti cantandu-mi “la multi ani”…

Si asa am stat pe canapea gol pusca … de ziua mea!

6 gânduri despre &8222;Din seria povestirilor de viata – Aniversarea zilei de nastere&8221;

Lasă un răspuns

