Un alt pas in viata ! Sfarsitul liceului – ce vremuri !

A trecut mult timp de cand n-am mai postat nimic,stiu.M-am afundat in rutina cotidiana si am uitat cu desavarsire de acest mic locas unde imi impartasesc gandurile,ideile,intamplarile cu voi,cititorii mei virtuali.Astazi va voi povesti despre scoala – mai precis,despre liceul si clasa mea.

Dupa cum stiti scoala a inceput de ceva timp si eu fiind eleva in clasa a 12, ultimul an,am inceput sa privesc mai cu seriozitate acest aspect oferindu-I mai multa atentie decat in anii precedenti  incercand sa devin un elev mai perseverent.Spun mai perseverent pentru ca trebuie sa ma pregatesc pentru pasul cel mare – Examenul de bacalaureat si apoi ceilalti pasi.Plecarea spre o noua calatorie si despartirea de colegi.Trebuie sa recunosc ca timpul petrecut impreuna cu clasa mea nu a fost un timp pierdut,ci castigat.Pe parcursul acestor ani am invatat lucruri necunoscute mie,atat la nivelul scolii cat si al vietii,mi-am facut prieteni adevarati si am invatat lectii de viata ce probabil nu le voi uita niciodata.Am petrecut clipe fericite impreuna ce vor ramane mereu inscriptionate in mintea mea si poate si in ale colegilor.Clipe triste si mohorate a caror ameliorare au fost incercarile repetate ale colegilor apropiati noua de a ne face sa zambim si sa trecem peste.Am luat note bune cu ajutorul colegilor dar si pe propriile noastre puteri.Au fost si note proaste spre dezamagirea profesorilor si a noastra dar care ne-au determinat sa luptam pentru unele exemplare izbutind sa trecem cu brio peste greutati.Profesorii ne-au fost alaturi cum au putut,mai aclamandu-ne pentru reusitele noastre insa mai si certandu-ne pentru micile escapade daca le pot zice asa.Ironic este ca nu reusesc sa-mi dau seama cand s-au scurs atatia ani.Mai ieri paseam incantata spre o noua calatorie alaturi de persoane necunoscute iar astazi simt ca parasesc o adevarata familie.Cand,unde si cum au plecat asa rapid anii nu pot spune.E descurajant daca stai sa te gandesti la timpul petrecut impreuna,pentru ca cu cat intri mai profund in amintiri cu atat te intristezi mai mult dorindu-ti sa nu se fi sfarsit aici si poate sa mai fie inca alti 4 ani alaturi de colegii dragi.Insa din pacate nu putem stapani timpul cum am dori si fie ca vrem sau nu trebuie sa mergem mai departe.Unii catre alte calatorii(scoli) iar altii pe traseul necunoscut al vietii.Dumnezeu stie cum ne va fi si cum ne vom descurca dar cu totii suntem recunoscatori faptului ca am facut parte dintr-un colectiv timp de 4 ani si ca am reusit sa ne cunoastem,poate nu pe deplin dar destul cat sa ne formam o parere unii despre altii.

Poate credeti ca exagerez si ca grabesc putin lucrurile,pentru ca la urma urmei mai sunt inca 7 luni pana la sfarsit.Dar in sufletul meu stiu ca timpul va trece la fel de repede cum a mai trecut si ca imi va fi dor de tot, de toti.Stiti,e amuzant.Daca dupa doar 3 luni de vacanta ne napastuieste dorul de scoala,de colegi ce vom face cand se va fi terminat?Sunt constienta de faptul ca poate nu ne vom mai intalni toti in aceeasi forma in care am fost odata si ca ne vom lipsi unii altora.

De aceea spun ca mai avem putin timp de petrecut impreuna si ca timpul ce pare acum ingrozitor de lung pentru unii va deveni teribil de scurt pentru altii.Sa pretuim prezenta fiecaruia si sa ne bucuram de aceste cateva putine momente petrecute impreuna!

2 gânduri despre “Un alt pas in viata ! Sfarsitul liceului – ce vremuri !

  1. Salut,

    Iti urmaresc atenta post-urile de pe blog de ceva vreme. Imi place cum scrii, ma inspira! Asta m-a determinat sa-mi deschid si eu un Blog. Mi-ar face placere sa intru si eu in comunitatea voastra cu o tematica cel putin indrazneata. Incerc sa astern cuvintele intr-un mod cat mai savuros pe: http://delicii-masaj-erotic.blogspot.ro/
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: giuliadelicii@yahoo.com
    Daca esti pe Facebook acolo sunt si eu! Mi-ar face mare placere sa ma adaugi la prieteni. Adresa mea de Facebook este: https://www.facebook.com/giulia.delicii
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Giulia Teodorescu.

    1. Draga Giulia, sunt foarte incantata de faptul ca iti plac lucrarile mele si ma bucur ca te-am inspirat in a deveni unul de-al nostru-scriitor de bloguri.Nici eu nu sunt atat de noua in aceasta activitate,si sincera sa fiu apuc foarte rar sa imi astern gandurile si creativitatea,insa ma descurc.Trebuie sa recunosc ca imi place curiozitatea si curajul de care dai dovada.Esti de apreciat !

      Cu respect,
      Grigoras Catalina

Lasă un răspuns

