Diane Chamberlain – Minciuni din dragoste

Review Diane Chamberlain – Minciuni din dragoste   

In ultima perioada , de cand am intrat in vacanta , pe langa treburile zilnice pe care le desfasor mi-am mai facut timp si pentru mine . Am facut curatenie in micuta mea biblioteca si am dat de o carticica cumparata in urma cu un an , dar caruia nu prea i-am dat importanta . Citisem inainte din ea cam 30 de pagini dar ma luasem cu alte treburi si nu i-am mai dat atentie cuvenita .

Cartea este scrica de catre Diane Chamberlain , dupa cum reiese si din titlu , o scriitoare americana ce scrie in general carti de fictiune pentru adulti . Trebuie sa recunosc , cartea este foarte reusita din punctul meu de vedere .

Povestea propriu zisa

Firul povestii surprinde viata a doua surori – Maya si Rebecca Ward ce au fost in adolescenta martorele asasinarii parintilor lor , Rebecca fiind cea care si-a salvat sora de la o moarte sigura. In urma tragediei Maya s-a transformat intr-o persoana tematoare si timida , multumita cu munca intr-un cabinet medical linistit alaturi de sotul ei , Adam, in timp ce Rebecca se regaseste intr-o echipa de interventii in caz de catastrofe DIDA– uragane , taifunuri , etc riscandu-si viata pentru a-i ajuta pe ceilalti . Dupa ce un uragan distrugator loveste coasta statului Carolina de Nord , Rebecca si Adam o conving pe Maya sa li se alature in eforturile de salvare.Pentru a-i face pe plac sotului ei , Maya accepta in cele din urma , dar elicopterul in care se afla se prabuseste in apele involburate ale unui rau si nu par sa fie supravietuitori . Nevoiti sa accepte faptul ca Maya si-a pierdut viata Rebecca si Adam se apropie unul de celalalt – mai intai cautand alinare si apoi pasiune – nestiind ca la multi kilometri departe de civilizatie , Maya este ranita si ramasa prizoniera apelor alaturi de niste straini in care nu poate avea incredere . Departe de oamenii care i-au fost alaturi , Maya trebuie sa isi gaseasca curajul de a se salva singura – fara sa stie ca viata pe care o cunostea s-a schimbat pentru totdeauna .

DSCN5069

Cartea trebuie citita pe indelete pentru a putea fi inteleasa pe deplin . Detalii se intalnesc la tot pasul in roman .

O carte ce nu trebuie sa lipseasca din biblioteca dumneavoastra ! 

Lasă un răspuns

