Dimineata devreme – Fotografii

Buna dimineata bloggeri ! Astazi se pare ca va fi o zi frumoasa dupa cum a inceput . Ciripitul pasarilor si activitatea micilor vietuitoare mi-au cam tulburat somnul .Cu aceleasi raze de soare patrunzatoare si cu acelasi trezit matinal , ca in fiecare dimineata .Si mi-am rezervat putin timp si pentru mine. Dupa rutina mea matinala obisnuita am dat fuga repede si am facut cateva poze , surprinzand natura dimineata , cu specificul ei deosebit .

DSCN5018

 

 

 

DSCN5019

 

DSCN5020

 

DSCN5027

 

DSCN5029

 

DSCN5030

 

DSCN5032

 

DSCN5036

 

Asadar , zic eu , mi-am inceput ziua bine ! Sper sa va placa pozele , si spor la treaba !

 

 

Lasă un răspuns

